Sofi.webblogg.se

Jag är jag men ändå inte.

Kategori: Känslor

På den senaste tiden har jag inte riktigt känt mig som mig själv,och jag börjar tröttna på det.
Är trött nästan hela tiden,på dåligt humör,orklös,hjärtlös (iallafall känns som att jag är mot min bättre hälft).
 
Har en så stor klump i magen,..vill bara att den ska släppa..Har så mycket att se framemot med flytt och allt,men väntar även på att få ett svar från utbildningen jag sökt som jag så jätte jätte gärna vill komma in på och svaret kommer jag få mer officelt nästa vecka,så går och oroar mig hela tiden,.Om jag inte kommer in så vet jag inte vad jag ska göra??
 
 
Jobbsökandet har ju gått SKIT!!
 
Nae nu ska jag inte klaga mera utan gå ner och äta frukost med min UNDERBARA dotter som har det bästa morgon humöret:D
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: