Sofi.webblogg.se

Nu kan det väll bara bli bättre

Kategori: Allmänt

Om 10 dagar flyttar vi och jag vet det är mycket tjat om det,men jag längtar.
Längtar till att slippa trappen,längtar till att Paulina kan få ett ordentligt rum och kunna leka där varje dag samtidigt som vi är någon annastans i lägenheten,längtar till att köket är för sig och vardagsrum för sig..kommer dock sakna uteplatsen och klinkers golvet i hallen,och såklart badkaret. 
 
 
Längtar till att börja inreda den nya lägenheten och börja träna lite ; )
 
Kollade skatten idag och jag får tillbaka fast jag var säker på att detta år kommer jag behöva betala eller inte få något alls ,tänkte att det gått så dåligt för mig de senaste 6 månaderna att det skulle inte förvånat mig om jag inte skulle få skatt tillbaka..så nu är lyckan gjord och jag kan köpa paus emmaljunga scooter som jag tror det lutar åt och sälja hennes andra Emmaljunga och spara pengarna till en ny vagn till framtida unge.
 
Paulina har fått en dagisplats inte allt för långt  bort från där vi ska flytta,men det var inte en förskola jag sökte till,..så vi ska väll åka dit en dag och kolla läget,..jag sökte förskoleplats åt henne på 2 ställen typ 300meter där vi ska flytta men inte hört nått från dem.
 
 
Börjar även jobba i Juni och det innebär att jag kan vara med och fira paus 2 årsdag med familj ena dagen och vänner andra dagen sista helgen i Maj :D annars hade jag börjat jobba i april, bara helger.
 
 
 
Nu kan det väll bara bli bättre .. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: