Sofi.webblogg.se

Ordentlig ätande

Kategori: Allmänt

Äntligen kunde jag äta EN måltid,har vart sjuk nu i 2 dagar med maginfluensa eller nått?..Och har endast fått i mig två knäckemackor,en frukost macka med ost och skinka som jag sedan mådde lite dåligt av,några bitar godis och druckit massa massa saft och en liten flaska cola...Men idag fick jag i mig mat (Thai) åå guud vad gott det var : )
 
4 Dagar kvar till flytt,idag fick jag pyttilite stresspanik..i ett par veckor nu så har jag känt mig lugn men så idag fick jag lite "vi har mer att göra en jag trodde och inte många dagar kvar" panik...och mera blev det när den enda barnvakt (Farmor) där dottern kan sova över hos har blivit sjuk hon med :( 
Jag är glad att jag nu mår bättre och att det inte varade i 1 vecka,..dessa 2 dagar räckte..har inte tid att vara sjuk..men tråkigt om hennes Farmor är dålig på lördag med.
 
På Torsdag kommer fönsterputsaren hit och paulina ska till sitt första tandläkarbesök.
 
 
 
På fredag får vi nycklarna kl 12.00,jippi tänkte vi då kan vi börja lasta bort lite grejjor till den nya lägenheten medans dottern är på förskolan (byte dagar,så hon är ledig torsdag och på förskolan Fredag ist),
men tyvärr kommer vi inte in i lägenheten förens kl 16.00
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: