Sofi.webblogg.se

Inspiration

Kategori: Lägenheten

Fördelen med att inte börja jobba förens i juni innebär att jag kan fixa med inredningen i den nya lägenheten.
 
Detta är lite av vad jag hade tänkt mig göra.
 
1. EN eller fler Garnlampor
 
2.Få in lite mera vitt i lägenheten bla köpa en vit tvbänk och ett vitt soffbord och en ljus matta..Vi har idag en grå matta men den är rund,så den får åka in i sovrummet eller nått sen.
 
 
3.Vill även skaffa en ny soffa eller sofftyg i grått,något i denna stil färgmässigt..Skulle så gärna vilja spara den soffa vi har och sy ett överdrag men det lär kosta lika mycket som en ny!?
 
 
 
4. Till utemöblerna är jag sugen på 2st stolsdynor i denna stil
 
 
 
5. Egna sänbord i vitt såklart  gjord av lastpall kanske?:)
 
 
 
Har en massa mera ideer och inredning jag är sugen på att köpa,men nu har jag inte tid att sitta här..Nu ska det slippas och målas lite granna :D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: