Sofi.webblogg.se

Tack alla som kom

Kategori:

Ännu ett tack till alla som kom och firade våran dotter igår,kalaset blev perfekt.
(Lägger strax upp lite bilder) 
Å ja vet jag brukar skriva det och sen kommer det sällan några bilder men ska försöka jag lovar.
 

Lilltjejen somnade inte förens runt 23.00 tiden igår kväll..Sockerkick delux haha...mamma och pappa ville dock sova..
 
Ett helt år har gått,kan än inte förstå vart året tog vägen : D snart börjar hon på dagis..DAGIS!..
 
Jisses
 
Men annars då...Rs pappa från Iran kom hit i lördags..hämtade upp han på flygplatsen..å han stannar här tills på lördag.
 
 
 
 

Paulina 1år

Kategori:

Vart tog året vägen?
 
Imorgon blir du 1 år min fina underbara dotter ♥
 
Det finns inget jag inte skulle göra för dig,du är det absolut bästa som har hänt i mitt liv
(självklart räknas din pappa in här med ) :0
 
 
 
 
 

EKo eko

Kategori:

Det ekar tomt här bloggen,men mitt liv är inte mer än så här just nu.
Mycket handlar om min dotter (vilket jag kan förstå från många att det blir lite tjatigt) sen kanske jag slänger in ett inlägg om hemmet,karl eller det vardagliga.
 
Mitt fokus här i livet just nu är att försöka vara en sån bra mamma som jag kan för min dotter,vara en bra flickvän för min karl och det är inte alltid lätt,men jag gör mitt bästa..Ibland händer det att mitt fokus leder bort från det som är viktigast just för stunden..men jag har mina brister,jag har svårt att släppa visa saker.
 
Men med tiden så kanske även det blir bättre :)
 
 
 

Vååååår

Kategori:

Underbart,Våååren är hää ä r :)
Två dagar i sträck har vi haft sol och värme i våran stad..

Jag och Paulina har lekt många timmar i olika parker lite runt omkring,gått långa promenader med hunden och moster Sandra och kusin Julia.

Vi har även städat våran uteplats och busat där :)

Du är borta men aldrig glömd <3

2 Maj

Kategori:

Redan andra maj och det ser ut att bli lika fint väder idag som det var igår, dock blåste det lite igår.

Karuseller,sockervadd,tävlingar,första majtåget,grilla check check.

Det enda vi missade var elden men den dagen regnade det,så vi myste hemma själva istället med en egen liten eld.