Sofi.webblogg.se

Längtar så efter dig.

Kategori: Graviditeten

Längtar så efter dig redan,är det normalt?! Vill se hur du ser ut,hur du luktar,hur du ser världen..
Idag är jag i v.14 +2 (Inne på 15:de veckan)
Mår ganska bra faktiskt.Illamåendet har minskat..har sluppit spy varje morgon..vilket jag är så glad över..jag klarar av illamåendet,för jag vet att i slutändan är det värt det,men bara jag slipper spy..piggare har jag blivit med..orkar faktiskt göra saker på eftermiddagen,inte bara laga mig och vila så fort jag kommer hem..dagarna blir lite roligare.
image description image description

Servis, 3:dje veckan

Kategori:

Är nu inne i 3:dje veckan på praktiken uav 6 veckor..nästan halva tiden har gott..yay...och denna vecka är jag i servisen..Det går ganska bra faktiskt..Unviker tunga lyft och stress...vilket det dock är hela tiden(svårt att unvika)..men vi är 2-3 styckna..så jag unviker..klagar dock inte..väldigt skönt att få slippa...lär mig ju inte mindre för det..
Blev bjudna på lite fika idag med efter lunchen..gott..
Sitter dock oftast själv och lunchar..väldans tråkigt..enda bra är att vi blir bjudna på lunchen..
Slippa fixa matlåda?Ja tack..


Love it

Kategori: Handla

Svängde förbi hm idag och det blev lite shopping..köpte en skjorta(till praktiken) och hittade även en mysdress med Linne+shorts för endast 99Kr..."Grisrosa med snobben motiv"..jättesöt..

Så nu strax ska jag med min mysdress sätta mig i soffan och fixa naglarna!

och som vanligt fundera ut_VAD SKA JAG ÄTA?

Here we go again!

Kategori: Funderingar

Ännu en ny blogg och bloggsida,eller egentligen har jag bara bytt tillbaka till den sidan jag hade min allra första blogg.
Här kan jag använda både gravidkalendern och Dayview...Jag kommer dock ha kvar min andra blogg på wordpress, men denna är den som kommer vara aktuell just nu...så får vi se om jag kommer behålla den andra bloggen eller inte sen.