Sofi.webblogg.se

5 Dagar , 4 Nätter

Kategori:

Nu har vi bott i nya lyan i 5 Dagar och 4 Nätter och jag trivs som fisken i vattnet.
Lägenheten är PERFEKT.
 
Vi är nästan klara med allt i lägenheten,lite mera ska upp på väggarna.Sen ska det säljas lite möbler och prylar och köpas nytt.
2 kartonger och en dörr ska ner till källaren,det ska sys kuddfodral m.m
 
 
Igår cyklade jag med dottern till förskolan och det var en stor skillnad från innan,helt slut när jag kom hem.
Är van vid att gå med henne 5 minuter innan vi ska dit,nu måste jag cykla en 30-40 minuter innan.
 
Men nu ser det ut som att karln har tagit hem sin bil och då har vi en extra som jag kan åka fram och tillbaka med och lämna och hämta dottern med till förskolan  :)
 
Presic suttit och skrivit klart Inbjudningar till dotterns 2-årsfirande i Maj och gud vad fult jag skriver :/.
Nu ska det bara handlas lite frimärken innan vi skickar iväg dem.
 
 
Idag känner jag mig som den lastaste i världen,visst tog jag cyklen ner till stan och lämnade av lite barnkläder och skor på Hans och Greta,..men nu när jag suttit vid datorn i snart 2 h så känner jag för att göra inget..Men måste ut med hunden och sedan åka och hämta dottern,vilket alltid är mysigt : )
 
Ta ett varv med damsugaren och moppen måste jag göra också.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: