Sofi.webblogg.se

Paulinas 2 årsdag idag.

Kategori:

 Idag åkte vi hem till mina morföräldrar och firade min dotters födelsedag som är just idag.
Shit vad tiden går fort,att du redan är 2 år kan jag inte förstå.
Mamma älskar dig så otroligt mycket.
 
Togs tyvärr inte mycket kort, men de få.. kanske 2 korten  som togs med kameran finns att ses på instagram ; Realphotome
 
Denna togs även imorse när hon åt frukost innan det var dags att gå till dagis.
 
<3
 
 
Båda dagarna i helgen är det födelsedagsfirande för Paulina.
På lördag med Sambons föräldrar och släkt.
På söndag med några vänner plus barn.
 
Imorgon blir det lite jobb och nu nanna kudde,dottern somnade för en halv timma sedan,HALV Timma...
Om det berodde på lite sockerkick eller sovrutinerna på dagis?Det vet vi inte,.men sovrutinerna tar vi upp en annan dag.
 
Idag blev jag gräsänka tills på Torsdag,så både jag och paulina och självklart personen i fråga  blev ledsna över att inte kunna fira Paulinas födelsedag ihop..men får fira extra mycket i helgen <3
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Stora tjejen då! Måste också säga att hon blivit väldigt lik dig, när hon var mindre var hon mer lik sin far men nu ser man ju verkligen att hon liknar sin mamma!

    2014-05-28 | 21:58:35
  • Sofia säger:

    Sorry, mitt namn trillade bort.... Var jag som skrev ovan.

    2014-05-28 | 21:59:04
  • Jonna säger:

    Vilket fint kort på henne!!

    2014-05-29 | 18:39:44
    Bloggadress: http://jonniz.blogg.se

Kommentera inlägget här: