Sofi.webblogg.se

JOBB

Kategori: Allmänt

Ååå fick jobbet jag ville typ ha,men pga av dem få timmarna (halvtid) som erbjuds och där med inte mycket i lön för en småbarnsförälder som fått alldeles för lite i akassa och inte lyckats få ett jobb sen snart 1 år tillbaka så blev det att ta ett annat jobb som jag också fick,samma jobb som jag alltid haft under sommarna men  där erbjuds det fler timmar (Heltid) och mycket mycket mera i lön.Hade jag dock inte fått heltidsjobbet så hade jag utan tvekan tackat ja till halvtidsjobbet. Är glad men ändå inte.
 
 
Så vi säger än en gång HEj  till Holmen,Truckkörning,12 h pass,papper och åter papper!
 
Sen ska jag bara ta tag i skolpoängen som fattas för att kunna söka vidare och få studiemedel/lån och söka jobb till hösten,söka söka söka..
 
Vår?,men hörde att kylan skulle komma tillbaka :(
 
 

Kommentarer

  • robban säger:

    Ser att du använder dina fina skor som du köpte för länge sedan, älskar dig finast! detta kommer bli bra <3

    2014-03-13 | 15:30:26

Kommentera inlägget här: