Sofi.webblogg.se

Hudmottagningen gånger 3

Kategori: Allmänt

Igår blev det en tripp till sjukhuset till hudmottagning för att börja mina tester för allergi. så nu sitter jag här med en massa tejp på ryggen för att hålla fast häfterna med proven på med de olika typer av allergier man kan ha.
 
 
 
 
På fredag ska jag tillbaka och då får vi vad jag kan vara allergiskt mot.
 
Sist jag gjorde ett sådant test var när jag var kanske runt 7- 8 år?Då gjorde dem testerna på armen.
Resultatet då var Hund,katt,häst,nickel och björk som jag kommer ihåg.
 
 
 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Hur gick det egentligen på allergitestet? Jag gjorde ett för kanske 4-5 år sedan, dock var det ett sådant där "pricktest" på armen och inte alls så avancerat som det där ser ut. Har Paulina några allergier? Än så länge har vi inte märkt att Mille är allergisk mot något, *peppar, peppar*.

    2014-02-27 | 22:36:52
  • Sofi säger:

    Allergi testet gick bra,lite jobbigt ibland..Fick ut på papper vad det var jag är allergisk mot så jag kan unvika det bättre..Nae inte märkt så mycket direkt..men hon har fått min torra hy och ketchup blir hon lite röd av ,men det är normalt har jag hört att barn kan bli sen växer det bort.Förhoppningsviss *peppar peppar : )

    2014-02-27 | 22:59:01

Kommentera inlägget här: