Sofi.webblogg.se

Att inte dyka upp

Kategori: Allmänt

Har blivit lite fast i att sälja det mesta hemma och köpa begagnat.
 
Har letat ett tag efter något att ha på mig på dopet vi ska till den 16:de Mars.T
änkte går nog lika bra att köpa begagnad klänning eller tröja/Skjorta,för en billig peng.
Men det inte lätt att köpa en klänning eller skjorta när personen ifråga inte dyker upp,det har nu hänt mig 2-3 gånger och inga av dem har hört av sig, vissa har svarat tillbaka när man skickat meddelande och det uppskattas..sen beror det väll på svaret också..alla svar är inte alltid uppskattade..som tillexempel: Jag glömde eller Jag var tvungen att köpa en viktig present innan de stängde! 
Den sista var inte ens på samma ställe som jag :/ folk ibland!
 
 
Nae nu strax ska jag försöka få dottern att sova lite middag.
 
 
 
Längtar till Vår och Sommar ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: