Sofi.webblogg.se

Annorlunda kväll

Kategori: Allmänt

Ikväll är inte som dem andra kvällarna brukar vara,de flesta kvällar slutar med att jag somnar medans vi nattar dottern eller om jag nattar henne själv,..är alltid så nedrans trött om kvällarna de senaste månaderna..de kvällar karln nattar dottern själv så går jag oftast och lägger mig när han fått na att somna pga min trötthet..Men de senaste 3-4 kvällarna så har jag faktiskt orkat hålla mig vaken och vi fått lite egen tid och kollat på thorn 2 och några supernatural avsnitt.
 
Men ikväll häpna och läs..KARL har somnat förre mig,han somnade när han nattade dottern..själv är jag klarvaken (Men fuskat lite,vilade en stund med dottern då hon hade sin dagsvila) 
 
 
eller vänta ,jag tror mig höra honom tassa uppe på övervåningen,..kanske han har vaknat till liv Hahaha
 
Iallafall idag köptes det bord jag nämnde i förra inlägget,..det kommer passa så bra i nya lägenheten..
och imorgon åker vi och köper en rutschkana till dottern Ännu ett fynd typ 300-400 billigare,..Den är nästan som ny eftersom dem som hade den innan hade bara haft den inomhus,precis som vi ska ha!!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: