Sofi.webblogg.se

2Me vagn

Kategori: Handla

Har nog hittat vagnen jag vill köpa till dottern till sommaren ; D
 
Lila och allt,passar även sambons bil *blink*blink, hans ser dock mer svart ut :)
 
 
Hade en babytravel, trehjuling förra sommaren.Men den kändes så ostadig och för plastig för min smak..sen att ha en trehjuling med svängbart hjul är inte min grej,inte sambons heller..
Visst är den jättebekvämt när man går på stan med den men inte annars :/ ,och jag gillar att promenera mycket.
 
Denna hittade jag på nätet så ska besöka babyproffsen innan jag bestämmer mig och kolla och klämma lite på vagnarna där :D
 
 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Ha ha, vad roligt, just den där vagnen funderade jag också på att köpa! Bra pris och fina färger. Jag tyckte dock att den var lite plastig tyvärr... Men vi bor ju på landet så vagnen måste vara robust. Ångrar du dig när det kommer till vagn så kan jag rekommendera Crescent Compact, en sådan har vi köpt till Mille. I mitt tycke väldigt mycket vagn för pengarna. Kolla in köpbarnvagn.se, där rear de ut förra årets modeller till superbra pris. Nu är det dock dags att kolla efter lite syskonvagnar, då Mille ska få en lillebror till sommaren... Som jag längtar! :)

    Svar: Hej,Åå Grattis..en till bebis va mysigt..blir inte alls avis eller sugen på att skaffa en till typ nu :D Hur mår du då?Ska kolla upp barnvagns tipset,..tror jag kollade på den samtidigt som 2Me vagnen och var lite sugen på den med..Men har ju inte bestämt mig,..funderar på att gå till babyproffsen och kika lite..
    sofi Möller

    2014-02-07 | 21:08:03

Kommentera inlägget här: