Sofi.webblogg.se

Nu får det ge sig

Kategori: Allmänt

Har nu i snart 2 veckor varit sjuk,..det började med förskyldning som jag tror jag blivit smittat från dagiset,..Paulina är konstant förskyld men inte mer än så..själv trodde jag att det bara var förskyldning på mig med
 
Fine
 
tänkte jag,men så var det inte utan redan förr förra helgen kom febern..men gick över väldigt fort..redan dagen efter..Fredag-lördag..
...så jag började jobba på söndagen,det gick bra men förskyldningen ville inte släppa och jag tog mig nog aldrig tiden till att få vara sjuk..det har antingen varit en massa jobb eller en dotter att ta hand om..
 
Idag och igår så har jag tagit mig tiden att vara sjuk(Febern kom tillbax),vilat och drycket mycket vätska..Dottern är på dagis så det har gett mig tiden till att andas ut och tänka efter,..hälsan är lite viktigare än jobb å pengar..Att bara fått vila ut ostört har gjort mycket.
 
 
Så det är vad jag tänker göra strax,vila.Lämnade av dottern på dagis för en liten stund sen.
 
Får hoppas jag mår mycket bättre imorgon och kan jobba dem sista dagarna nu.
 
 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Oj, länge sen. Har iofs läst din blogg men varit dålig på att kommentera.
    Hoppas ni är friska nu, hela familjen. Här hemma är Mille snorig, men än så länge är det bara det.
    Har du köpt någon vinteroverall till Paulina än? Jag har fått en av min syster och i helgen var vi på Mirum och av en slump såg jag att det var rea på Stormberg och är hittade jag en jättefin overall till Mille för värsta vrakpriset så nu är alla vinterkläder inhandlade. :)

    2013-09-17 | 21:04:07
  • Sofi säger:

    Hej Sofia,är allt bra annars?.Ses snart tycker jag.Paulina är också snorig en hel del(Typiskt när man går på dagis) likadant för mig,men mår ju mycket bättre nu :) Köpte två begagnade overaller till Paulina för kanon priser så här är kläderna klara med,..ska bara hitta två uppsättningar vinterskor sen är vi HELT klara :D

    2013-09-18 | 13:04:40

Kommentera inlägget här: