Sofi.webblogg.se

So much feelings

Kategori: Känslor

Hej Tisdag
 
Regnet öser ner utanför vårt sovrums fönster och katy perry sjunger roar för mig medans jag skriver detta.
 
En gång i tiden var jag en annan en den jag är idag och jag undrar var någonstans på vägen jag förlorade mig själv och hur fan jag ska hitta tillbaka.
 
Den jag är idag och då menar jag inte att jag är någons mamma eller sambo ,den biten älskar jag,utan min personlighet och mitt humör.
Den personen är någon annan ,jag blir så lätt irreterad,jag glömmer saker,jag kan inte slappna av som förut,jag ältar samma saker om och om,jag är dryg som ett sätt att försvara mig och så vidare,listan är ganska lång..vissa av dessa punker har funnits där men inte såhär extremt.
 
 
En förvirrande själ
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: