Sofi.webblogg.se

Otur

Kategori: Känslor

När vänder det?
 
Har haft en skit vecka gånger 2,Först är dottern sjuk, visserligen jobbigare för henne än för mig..Men det var då hon började bli så pappig,sen missar jag ett samtal eller 5-6 samtal från ams (telefonmöte) för att min mobil inte funkar som den ska,hon på ams kom direkt till mitt mobilsvar och lämnade ett väldigt trevligt meddelande: Eftersom du inte svarar på ett avtalat telefonmöte så kommer vi att meddela din akassa och du får en varning!
 
Jag har redan 1 varning : ( pga av ett missförstånd och att jag försökte i 2 veckor för gäves att inte få den varning gick ju åt skogen.
 
Igår åkte vi och storhandlade och självklart glömde jag min plånbok med ett par kort i,pengar -600kr,p piller och bilder.En på mig och min mamma och en på min mormor ♥
 
Korten skiter jag fullständigt i  för dem går att ersätta men bilderna och pengarna betyder en hel del och de går inte att ersätta..Jag har sådan otur när ska det vända?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Åh, lider med dig, låter verkligen som en skitdag. :( Sååå tråkigt med fotona du blev av med, sånt går ju inte att ersätta tyvärr. Håller iallafall tummarna för att du får en bra helg och hoppas att det är slut på allt elände!

    2013-11-29 | 22:19:14

Kommentera inlägget här: