Sofi.webblogg.se

Feber kommer och feber går

Kategori: Paulina <3

Mammas älskade dotter är fortfarande sjuk,Feber kom Fredag till Lördags natt men försvann sedan under dagen men kom såklart tillbaka Lördag till söndags natten men sedan försvann den tills idag (Onsdag) !?
 
Både jag och dotter har varit inlåst i 2 dagar för att hon ska bli frisk,och idag trodde jag att det gick åt rätt håll för hon har mått bra,varit pigg och lekt en del fast jag försökt få henne att ta det lugnt..Så idag tänkte jag att lite frisk luft vore trevligt,kanske en tur på stan och sedan till dottern farmor..Hämta hunden och bli hämtade av sambon men ack så fel jag hade,idag kom då febern tillbaka och vi är nästan på ruta ett igen och med en riktigt irreterande hosta på köpet som hon vaknar av ibland.
 
På lördag är tanken att vi ska fira en av våra vänners son som fyller 4 år,
men det ser ut som att bara en av oss dyker upp.
 
 
Som jag skrev så har hunden varit borta i 2 dagar,(men bara under dagen) hos sambons mamma, 
evigt tacksam <3 
 
 
Det viktigaste nu är att du blir frisk mitt älskade barn
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: