Sofi.webblogg.se

Sjukstuga

Kategori:

För den stora människan och den lilla människan här i hemmet :// Han har någon typ av matförgiftning misstänker han ? Den lilla är lös i magen (Hon har inte ätit samma mat som sin far,gäller även mig) men mår för övrigt bra,..vill dock inte äta så mycket..mest bara ersättning som duger :( I morgon tänkte jag åka och handla lite färsk vitt bröd och morot som jag ska riva å hoppas på att hon vill äta nått av det..Pasta ska ju också vara bra för lös mage och det äter hon gärna..så länge hon får äta själv så är hon nöjd fast ge en massa go mat till djuren är ju nästan roligare än att äta :)
 


Snart är Påsken slut,har inte blivit mycket firande av det..I fredags bjöd vi R s föräldrar över på lite plankstek.I lördags åkte jag och Paulina hem till mina föräldrar där även min farmor och min bror med respektive plus barn kom förbi och så käkade vi en underbart god varm variant av en smörgås tårta fast annat bröd och innehåll..som syster min fixade i ordning tidigare på dagen,tyvärr kunde hon och hennes respektive med dotter inte komma...någon på hennes killes sida fyllde år..

Min egna karl var iväg någon annanstans ELMIA Jönköping så det blev bara jag,hund och barnet 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Nämen gud vilken härlig bild!!! Ha ha, vilken sötis alltså!

    2013-04-25 | 22:20:26

Kommentera inlägget här: