Sofi.webblogg.se

Ingen slapp söndag här inte

Kategori:

Sen, JÄTTE sen uppdatering.
 
Ingen slapp söndag här inte,upp kl:07.00 vare sig man vill eller inte ;) men lite så det blir när man har barn.
Efter lite frukost och en kopp kaffe så blev det en långpromenad med hunden å sällskapet av syster min
(Plus barn och hundar)
 
Väll hemma så tog det inte många minuter innan det var dags att åka in till stan för lite lunch :) 
1h senare städar jag lägenheten,för att åter dra iväg till the Millers som nyligen flyttat in i samma område som oss.
 
Trevlig Söndag
 
Guuud resterande vecka har gått såå sjukt fort,var ju snart 7 dagar sen jag skrev om i söndags men aldrig riktigt han klar och med det inte kunnat publicera..Om ytterligare 1 vecka så sitter vi på flyget till Lanzarote :) 6 h flygresa med en 9 månaders bebis..hur ska det gå?! :D
 
Ikväll är jag ensam förälder och det är soft (lite ensamt dock) Karl är ute och partajar lite,jag själv spar på krafterna och plånboken till vi är utomlands..
 
En stund fick jag sällskap av en liten skara trevliga människor,fast hade varit skönt om de åkt 1 h tidigare ;)) 
 
  • ok,1 vecka kvar
Tvätta,fixa naglarna,bryta upp lås,hitta väska,packa,städa lägenheten,påminna kattvakten om det viktigaste,checka listan,tanka bilen,... zzzz zzz
 
 
 Igår var första vårdagens månad eller nått sånt ;)
 
På tal om annat så blev min syster och jag fastrar för 2 dagar sedan ... på 7 månader har jag hunnit bli både moster och faster,helt sjuuukt hihi moster till smiles glada lilla Julia och faster till lillstora pojken .... ?, har inte fått chansen att träffa pöjken ännu...men hört..förlossningen blev från lycka till mardröm ..nu mår alla bra <3 ...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: