Sofi.webblogg.se

Nu är det sommar

Kategori: Känslor

Nu är det sommar 3 juni och jag borde vara glad..Men så är det inte just nu..

Svar från förra inlägget:No suprice :(
Kollade hus och vann budgivningen men sen skit sig allt för att vi har handlat för mycket på nätet och används oss av fakturor..Det kvittar att man betalat varje faktura...det klassas som att du har skulder och då inte kan få lån..

Något sur,något ledsen och något arg :/

Jag borde veta bättre vid detta laget,allt flyter inte på felfritt..Det var för bra för att vara sant..



Kommentarer

  • Sofia säger:

    Men åh, vad synd jag tycker om er! Så himla typiskt alltså! Har ni verkligen kollat upp huslånet överallt? Kan ju tänkas att någon annan bank vill låna ut? När min lillasyster och hennes sambo skulle låna var det inte heller helt fritt fram. De hade Swedbank men de ville inte låna ut så då bytte de till Handelsbanken, där det inte var några problem. Vet även ett annat par som bytt till Handelsbanken av just den anledningen. Har även hört att SBAB ska vara bra. Vi har Swedbank men det vet jag inte om jag kan rekommendera för de är inget vidare... Hursomhelst så hoppas jag att det löser sig för er, jag håller tummarna!
    Stor lycka till- kram från mig och Mille!

    2013-06-12 | 23:17:13

Kommentera inlägget här: