Sofi.webblogg.se

En veckas ledighet

Kategori: Bilder

Eftersom jag bestämt mig för att försöka komma igång med bloggen igen så vill jag tacka de som kommenterat och att det bara varit postivit plus att en av er gav mig lite tips om vad jag kan skriva om.
 
Yay,sen igår är jag nu ledig tills på Torsdag och mycket är inplanerat bl a projekt kläddkammaren där det ska målas om och inredas : ) 
 
Imorgon blir det en trip till Ikea för att handla inredning till Garderoben,sen ska det målas och senare på kvällen blir det utgång med lite käk innan för att fira min födelsedag som var förra veckan.
 
Ska även Tatuera mig nästa vecka..Så det kommer att komma upp lite bilder på rummet och tatueringen.
 
Bilderna på dotterns 1 årskalas kommer även dem komma upp snart,de ligger i sambons datar som kraschade för inte allt för länge sen och nu när den är lagad så ska vi bara klämma in lite tid och fixa bilderna..
 
Vi båda jobbar väldigt mycket och när vi inte gör det så är vi inte hemma utan ute i solen och värmen och busar med dottern :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Skoj att du bestämt dig för att fortsätta med bloggen. Fina bilder på Paulina, vad söt hon är i tofs! Tycker också hon blir mer och mer lik dig, eller tycker du inte? Vi får ta och träffas snart igen, nu under sommaren är det mycket inplanerat, men snart är ju hösten här... Läste ju att det snart är dags för dagis för Paulina, hur mycket kommer hon att vara där och hur mycket kommer du att jobba? Jag är hemma till 1 november, sedan kommer Johan vara hemma. Meningen från början var att jag skulle tillbaka till jobbet nu i augusti men efter mycket om och men blev det inte så. Men det känns ganska skönt faktiskt. :)

    2013-08-06 | 20:46:05
  • Sofi säger:

    Hej.Sofia kul att du vill ses igen,det vore kul.Vi vet inte ännu hur ofta Paulina ska vara på dagis.Jag slutar jobba o
    I slutet av Augusti (Sommarvikariat bara) sen lät jag nog vara hem ett tag tills jag får ett nytt jobb (Ska söka som en tok nästa vecka,är ledig då) å Pau ska börja dagiset då :) Men eftersom du är mammaledig ända till november så ska vi nog kunna klämma in ett par tillfällen att ses :)allt bra annars då?Går mille ?:)

    2013-08-07 | 10:06:31

Kommentera inlägget här: