Sofi.webblogg.se

Hoppas på ett bättre år

Kategori: Känslor

Sen september så har det mesta gått nerför runt omkring mig,när ska det ta slut.
Jag är tacksam att jag har min lilla familj hos mig varje dag,att vi är friska och mår bra.Jag är också tacksam över många människor som finns i våra liv såsom vänner och andra familjemedlemar,som finns där för oss och stödar oss i både upp och nedgångar.
 
Sen september har vi letat som tokar efter en ny lägenhet att hyra utan resultat,idag å denna sorgna dag så kollade vi på en lägenhet som vi så gärna vill flytta till,perfekt inflyttnings datum,inga extra hyror,inget stress.
Så vill håller tummarna.
 
Sen september så har inte lyckats få ett jobb ,inte ens en interjuv,sen september eller tillomed tidigare så har jag förlorat kontakten med min bror,Sen september så har jag fått kämpa med a kassan,ams och försäkringskassan.
Sen november så har jag förlorat min plånbok med pengar som fanns i,sen oktober så har vi fått vända på många kr för att få budgeten att funka,Sen idag har vi förlorat en fin katt, en fin familjemedlem,sen idag har jag tappat min mobil i marken så att den sprack i glaset och inte har pengar att laga den med.
 
Jag hoppas nästa år blir lite bättre,jag hoppas vi får lägenheten,jag hoppas att jag kommer in på utbildningen jag sökt,jag hoppas ekonomin blir bättre,jag hoppas vi håller oss friska och välmående.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: