Sofi.webblogg.se

En vecka kvar till jul, lalala lala

Kategori: Allmänt

Alla julklappar förutom 1 är nu handlade och inslagna.
Lägenheten är uppsagd och avtalet på den nya lägenheten är påskriven,nu väntas 3 härliga månader av packning,rensing och kasta skräp som aldrig förr : ))
 
Paulina går sin sista dag idag innan "JULLovet",börjar igen den 7:de Januari,R går sin sista vecka innan hans "semester" kickar igång,hela 3 veckor och även han börjar igen den 7:de Januari..själv väntar jag på svar från Utbildningen ,skickar iväg det sista brvet till csn idag,sen är det bara att vänta..Kommer jag in så börjar jag den 13:de ,en vecka efter att R börjat jobba och Paulina går på dagis igen ; )
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Vad härligt att ni kan vara lediga så länge tillsammans i jul. Jag jobbar ju kontorstider, så är såklart ledig alla röda dagar. Dock passar Johan på att jobba då, är man egenföretagare har man ju inte precis någon semester att ta ut. :( Men jag är glad att jag får lite tid med Mille, fast lite lediga dagar tillsammans alla tre hade ju inte skadat, men men... Ska inte klaga, är glad att Johan kunnat vara pappaledig överhuvudtaget, även om jag ska erkänna att jag gärna hade stannat hemma längre. Men passar på att njuta av ledigheten, många lediga dagar "gratis" i år ju. :)

    2013-12-25 | 14:06:37
  • Sofi säger:

    Det är jättehärligt att vi är lediga så länge ihop :) Men jobba lite då och då hade också varit skönt,"komma" ifrån lite :)

    2013-12-27 | 17:25:39

Kommentera inlägget här: