Sofi.webblogg.se

En smak av lycka

Kategori: Min lilla familj/barn

Yes,Nu flyttar vi.
 
1 April till ett nytt område,en ny renoverad lägenhet och det allra viktigaste en enplanslägenhet.
Jag känner en smak av lycka,nu hoppas jag bara att jag kommer in på utbildningen,att det går åt det rätta hållet.
 
Det enda tråkiga är att dottern måste byta dagis ;/ hittade 2 st i närheten,kanske 3 ? Så tänkte ta kontakt med dem och göra lite studiebesök innan vi besämmer oss för vilket eller vilka vi söker till.
 
Så nu vet vi vad vi har för oss de 3 månaderna fram över : ) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Vad stor Paulina blivit! Var ju evigheter sedan vi sågs, men hon har ju vuxit något enormt. Nu är ju verkligen allt bebishull borta. Hon ser verkligen mycket äldre ut än Mille, men det beror nog på att hon har så mycket hår också.
    Vad roligt med flytt! Nyrenoverat och allt. Låter verkligen bra, det tycker jag ni är värda!

    2013-12-25 | 13:59:40
  • Sofi säger:

    Hon ÄR så stor nu,vi är så stolta över henne :) Ja ska bli underbart att flytta :) tack för omtanken :)

    2013-12-27 | 17:26:51

Kommentera inlägget här: