Sofi.webblogg.se

Dagen före Julafton

Kategori: Allmänt

Dotter sover,sambon sover,ja till o med djuren sover.Själv läser jag bloggar och längtar till julafton,..öppna klappar ( Barnen),Maten och det trevliga sällskapet.
 
Andra Julen utan Momo (Du är saknad ♥),men även denna jul skiljer sig från dem flesta andra Jular vi haft.
Min far jobbar e.m,.R och Paulina äter middag hos hans föräldrar,jag stannar kvar hos min mamma.
Det blir bara min mamma,morfar,syster med familj och min moster plus 2 och jag som kommer firar julen hos min Mor...vanligtviss brukar min bror med familj också vara där...men inte i år..och sen var det flera jular sen min moster fira julen med oss..
 
 
 
God jul och gott nytt år.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    God Jul! Lite i efterskott, jag vet, men ändå... Hoppas ni hade en mysig julafton, det hade vi. Full fart hela dagen så idag är vi hemma och tar igen oss. ;)

    2013-12-25 | 13:50:47
  • Sofi säger:

    Jo då vi hade en mysig julafton,men det var över för fort tyckte jag...Vi delade upp oss ett tag också..Robban och paulina åt middag hos hans föräldrar och jag med mina föräldrar..

    2013-12-27 | 17:23:12

Kommentera inlägget här: