Sofi.webblogg.se

Sovande dotter och ensam mamma

Kategori: Känslor

Just nu känner jag mig lite ensam,sambons drog nyss iväg med en av sina närmsta vänner för att överraska honom med en födelsedags fest(Elller hans fru har planerat den)..Jag kunde tyvärr inte följa med och jag vill helst inte gnälla över det..men lite tråkigt är det ju..Dottern somnade nyss med(Han stack i precip när hon höll på att nattas) så det blev inget ordentligt hej då heller,för då skulle vännen misstänka något..så här sitter jag i mörkret i sovrummet vid datorn!Nästan ensam <3
 
Är ju även sjuk,så hade vi haft barnvakt (som jag inte skrev om i början) så hade jag nog ändå inte kunnat gå,mår bättre nu en för typ 2 dagar sedan..är lite snuvig och tung i kroppem..men på bättringsväg..har haft lätt feber,förskyldning och ont i halsen..Men kanske inte redo för fest.
 
Ett gnälligt inlägg
 
Imorgon börjar jag jobba kl 18.00-06.00 ..Hoppas verkligen jag orkar det..Innan jag börjar jobba så blir det busfabriken för hela slanten..typ.. : D Ska bli kul för Paulina <3
 
Gammal bild
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: