Sofi.webblogg.se

Husägarsugen

Kategori:

Är så sugen på att äga ett hus med min lilla familj,är tyvärr en dröm så långt borta att den knappt går att se ..men smygtittar kan man ju ändå göra :)
Har alltid viljat "bygga" ett eget,..men efter ett par år så är det inte ett måste längre..Självklart har jag vissa krav på hur det ska se ut både ut och invärtes.
 
Öppna ytor,högt i tak,vita väggar,egen pool och garage,Varför inte.? :D poolen är dock inget krav på att det finns där direkt.Kakel,trägolv..m.m..
 
 
 
 
 
Huset på bilden är inte drömhuset.
 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    När det är sånt här väder som det har varit idag är jag glad att vi bor i hus. Skönt att bara kunna öppna dörren och kliva ut på altanen. Känner igen mig i det du skriver, innan vi flyttade hit (vilket var 3 år sedan) så hade jag massa synpunkter på hur jag ville att vårt hus skulle vara och se ut. Jag ville ha ett enplanshus och absolut ingen tråkig platt tomt. Stort badrum, klädkammare och uteplats under tak. Hur blev det då? Inget enplanshus, superplatt tomt med endast ett träd, litet badrum men iallafall en klädkammare och uteplats under tak har vi fixat. Ha ha! Men så kan det gå när man är vå och måste komma överens. Dessutom resonerar jag lite som du, vissa saker känns inte lika viktiga längre, huvudsaken är ju att vi bor i ett hus. Ett hus, ett eller två plan och med ett litet badrum är ju bättre än inget hus alls, eller hur? ;)

    2013-04-25 | 22:15:52

Kommentera inlägget här: