Sofi.webblogg.se

Sjukstuga

Kategori:

Haft mer eller mindre sjukstuga hela veckan,..Fast bara Paulina och R...Jag har klarat mig undan..lite snuvig bara..men inte mer..idag är det fredag och vackert väder...Vi hade väll tänkt hitta på något idag men vet inte vad??Tips?Någon?
 
Inflyttnings/halloween festen
 
Inflyttning/halloween festen i Lördags blev väldigt lyckad..eller jag hoppas att folket hade kul,för det hade jag...Åå full blev jag inte vilket är konstigt..Jag drack endå 3 white russian,åt jäkligt många gele med sprit i och en jäger...men får tänka som sådan, jag slapp bli bakis..men jag kan säga som så att det inte är desamma att festa nu när man är mamma ;)


Bjuder på lite bilder från festen
   
 
 
 
 
 
 
 
Här äter jag en sådan gele med sprit och ser därför lite flumig ut
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: