Sofi.webblogg.se

Uttråkad deluxe

Kategori:

VARNING!
Gnälligt inlägg!
Inte den roligaste Fredagskvällen,sitter ensam hemma och med ibland ganska jobbiga förvärkar :/
Sambon är med en kompis och leker med deras bilar :(
Ringde förut upp till förlossningen -"ta två tabletter,ett bad och ät mat var vad de rekomenderade,eftersom mina värkar inte var regelbundna" Gjort allt detta men inte mycket av det har hjälpt,känns ungefär desamma fortfarande!Har till och med börjat vänja mig,men endå jobbigt.
Har dåligt samvete också,skulle ha hälsat på min mormor idag,..men jag kom aldrig så långt..inte ens ett telefon samtal kunde jag unna henne...känner mig som en dålig människa..Ska upp till henne imorgon och ta med mig tavlan jag gjort till henne å hoppas hon blir glad och kan "förlåta mig",jag skiter i hur dåligt jag mår med värkar imorgon!
Jag varnade dig,ett gnälligt inlägg..men känns skönt att skriva av sig lite..lätta på hjärtat

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Vad trist att du inte mår bra och har ont.:( Men du får väl se det positivt, snart är ju bebisen här! Tror nog den tittar ut före BF, jag gissar på att det blir den 24 maj och som jag skrivit tidigare så tror jag det blir en liten prinsessa. Men det är ju bara för att din graviditet verkar varit så olik min, men jag brukar ha fel så det är säkert en liten grabb....

    Jag jobbade min sista dag igår så nu är jag föräldraledig och det känns helt underbart! Jag vill dock inte föda tidigare än beräknat för jag ser faktiskt fram emot en hel månads slöande här hemma. Har massor att göra innan lilleman kommer och så vill jag hinna passa på och bada i vår pool, för det känns inte som om det kommer bli så mycket med resten av sommaren.

    Jag tror din mormor blir superglad för den fina tavlan, det är ju verkligen en present som kommer från hjärtat. Ta hand om dig och "Bullen", jag ska följa din blogg med spänning för nu känns det ju som om det verkligen börjar dra ihop sig. :)

    2012-05-19 | 09:26:33
  • Sofia säger:

    Just det, har ju förstått att du läser en del "gravidbloggar" och tänkte tipsa om tvillingmamma.se , har du läst hennes blogg? Nu är ju förvisso bebisarna födda så hon är ju inte gravid längre men jag tycker hennes blogg är riktigt bra. Hon skriver så flott och har väldigt fina bilder på sin blogg. Så får du tid över, kolla gärna in den!

    2012-05-19 | 09:35:43

Kommentera inlägget här: