Sofi.webblogg.se

Lördag och picture time

Kategori: Paulina <3

Redan lördag å imorgon blir tösen 1 v gammal,tiden verkligen rusar förbi ;)
Har inte velat visa några bilder på flicke barnet förens familjen har sett henne och nu har våra familjer sett henne så här kommer lite bilder på Paulina M Pantzar ♥
Guud vilken dag det har varit idag,..upp och ner har det gått,..Började med att jag vaknade vid 9:00-09:30 utvilad och glad,..tösen sov fortfarnade och då passade jag på att lägga henne i vagnen och så fick hon följa med på en  promenerad med chiko! (Hunden) Jättemysigt ♥
Han tillomed äta frukost i lugn och ro tills det var dags att amma och byta igen.
Senare lagom till att Robban (Sambon) skulle åka iväg så vaknade hon och all lugn och fred som varit försvann :(
Jag han tvätta en maskin och vila i 10 min innan det sättes igång.
Det ammades,bytes blöja,somnades i 15 min (Paulina då)sen vaknade hon , å så ammades det igen,bytes blöja somnades en 15 min igen,..och så höll det på ett tag...Har ännu inte hunnit sätta upp linan i balkongen och tagit ut lakanen ur tvättmaskinen (Stänga av maskinen han jag göra iallafall),nedpissad blev man med (Fast inte mycket) :/
Hade tänkt promenera till affären och äta en glass i det fina vädret,..men kom aldrig så långt .
Men inga missförstånd nu(Trots att det kan låta som att jag bara gnäller) men jag är lycklig och tror inte jag varit så här lycklig i hela mitt liv..Ibland är det som att det inte riktigt har klickat att vi blivit föräldrar,ibland känns det så overkligt,.. ;D
Hon har varit/är helt underbar våran dotter(idag var säkert bara en sådan typisk dag) som händer att man har ibland med dem små :D
Ska bli skönt med lite käk (Inte hunnit äta) och sen en dusch efter 4 h+
Har än sålänge inte hunnit göra nått av det, men sambon kommer strax hem så då kanske det underlättare lite
Ha en bra Lördags kväll med dig

Kommentarer

  • Petra säger:

    åhh hon är ju så söt att man får ont i magen!! vill inte stressa dig med såfort du vill så ring ring jag vill så gärna lukta på den lilla underbara gostösen!! och vilken fin body hon har på sig ;)

    2012-05-29 | 11:21:17
  • Anna Jonsson säger:

    Vilken underbar liten gullunge. Roligt för er att hon kom så tidigt också. Jag tror vi har BF ungefär samtidigt, vi ska också få en liten tös som är beräknad till den 4:e juni, vår lilla Nova. Fint namn er flicka har fått också, vår lilla ska heta Pauline i mellannamn efter min lillasyster som ska bli hennes Gudmor.

    2012-05-30 | 14:10:37
  • Anonym säger:

    Grattis va kul att ni också får ett flickebarn :) Å tack..Att hon kom tidigare var både roligt och överraskande ;) Paulina och Pauline är jättefina namn,vi vet dock ännu inte vad hon ska heta i mellan namn? Min syster kommer också bli hennes gudmor men hon får ha sitt nam för sig själv :D den 4:de NU är det riktigt nära,får hoppas hon vill titta ut tidigare för jag kan tänka mig att du/ni längtar något så enormt mycket ;)

    2012-05-30 | 17:15:10
  • Sofia säger:

    Vad söt hon är! Och liten! Får man fråga vad M i namnet står för? Såg att du skrivit ovan att ni inte vet vad hon ska heta i mellannamn än.

    2012-05-30 | 21:16:02
  • Svar: säger:

    M står för Möller som är mitt efternamn! : )

    2012-05-30 | 23:56:59
  • Sofia säger:

    Aha, då vet jag. Det hade jag nog kunnat räkna ut själv eftersom jag vet vad du heter i efternamn men jag får väl helt enkelt skylla på att gravidhjärnan inte funkar som den ska. ;)

    2012-05-31 | 08:51:54

Kommentera inlägget här: