Sofi.webblogg.se

Det blev inget billigt besök

Kategori:

Vi var nyss hos Barnmorskan på vanlig koll
Allt såg bra ut,..Dock tyckte hon att mina järnvärden har sjunkit en aning och rekomenderade att köpa tabletter.
Inte direkt några billiga tabletter :/
50 kapslar, 100 mg för priset 145kr


En per dag
Det fanns inga askar med mindre antal tabletter i,å vi har 20 dagar kvar till BF + 2 veckor kanske och 50 kapslar var lite mycket,men vad kan man göra?!Var bara att hosta upp 145 kr, betala och vara gla.
SÅ jag hoppas tabletterna hjälper, för jag har känt mig tröttare och mycket svagare de senaste 2-3 veckorna
Å stor och klumpig ;D
Även varit så extremt dålig på att äta Rätt mat,lite för mycket god saker,..men det får bli en skärpning nu!!
Barnmorskan gissade på en 3200-3300 gram unge ca å jag som tänkte att Bebben ligger säkert runt
2900-3000g,eftersom jag är så liten :D
?
Relaxing i soffan tidigare idag .D

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Vad tråkigt att järnvärdet att sjunkit så mycket, men jag vet hur det känns. Trösten är dock att att Niferex verkligen hjälper! Jag kände mig piggare på bara några dagar. Dessutom tror jag att man nog ska försöka hålla sig så pigg och alert som det bara går. Jag menar de säger ju att förlossningen är som ett maratonlopp....

    2012-05-16 | 21:10:43

Kommentera inlägget här: