Sofi.webblogg.se

Vilket blåsväder

Kategori:

Ush vilket blåsväder det har varit idag,..Måndag och allt..
Idag har vi varit hos Barnmorskan,på vanlig rutin och allt såg bra ut..Jag hade lite lägre blodtryck än förra gången..men inget att oro sig för..övrigt såg allt bra ut..hon klämde och kände på bebben,kollade hur H*n log i magen och så hörde vi självklart på hjärtat..det slog så ljuvligt :) ♥
Vad har jag gjort annars idag då?Varit hundvakt,vilat och tankat på busskortet,..Jepp det har hänt mycket idag..Men ibland ser vissa dagar ut såhär,..kan inte alltid ha MYCKET att göra..
Just nu kollar jag på klänningar..en speciell klänning faktiskt..till ett bröllop..det är så att Sara och ufo,vänner till oss ska gifta sig i sommar..Hans bästa vän faktiskt.
Hans bästa väns sambo har jag lärt känna under de här 2 åren som jag och min sambo varit tillsammans och blivit bra vän med henne..så nu har de blivit vänner till oss  -"Känner att jag svamlar lite" skyller på gravidhjärnan och tröttheten..

Köpte färska frallor i eftermiddags efter mötet,guud va gott det var

Kommentarer


Kommentera inlägget här: