Sofi.webblogg.se

Vårkänsla idag

Kategori:

Idag har jag en ordentlig vårkänsla i hela kroppen,..sitter just nu ute på altanen på framsidan och njuter av solen...
Me and my doggy


Grannarna är ute och sopar bort krus och klipper träden och häckarna,..fåglarna twitttrar så ljuvligt,...det blåser lite men är helt ok för det blåser svalt och inte freaking icecold...
Var en sväng på stan för att posta lite brev(som var det viktigaste jag skulle göra och självklart glömmer jag det å jag hittar ingen brevlåda där jag bor så jag blir tokig,vild gissning så finns det nog en inne i centrumet eller vid affären?!).Men Åter till stan byte även ut ett par byxor jag fått utav min sambo till en tröja istället,..ångrade byxorna när jag kom hem och provade dem igen :/ men men...sen köpte jag ett par proppar,..vi har haft oturen att det gått 2-3 proppar för oss här i lägenheten,..Jättebra start för oss..eller inte...
Bestämde mig sedan för att promenera hem men kom bara halvvägs tills jag bestämde mig för att ta spårvagnen resten av vägen,..Bebben i magen sparkade för mycket,..blev bara jobbigt efter en stund,..H*n håller fortfarande på att böka omkring nu när jag sitter här och skriver detta inlägg :)

Hoppas ni ha en bra dag i solen,för det har jag =)

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Hej hopp! Det finns en postlåda på moa martinsons gata. Precis vid korsningen torsten fågel tror jag. Det är där vid bilaffärerna i alla fall. :)

    2012-03-12 | 23:22:48
    Bloggadress: http://sannasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: