Sofi.webblogg.se

Unga mödrar

Kategori:

Sitter och kollar på unga mödrar,..något jag inte vanligen brukar kolla på men sen jag blev gravid så har det blivit mycket att kolla på serier,läsa tidningar osv som handlar om graviditet och bebisar!
Ush vilken jobbig natt och förmiddag jag har haft,..mått så dåligt och haft Ont i magen sen har bebben varit riktigt livlig i magen,..så mitt humör har inte varit på topp,..men börjar komma tillbaka och bli en människa igen...fast jag är trött och det tär på kroppen när man mår dåligt!
Köpte med mig lite godis hem från affären idag för att ha nått att trösta mig med ikväll,..sen handlade jag till middagen idag..pasta med bacon och creme frachie "svamp och timjan"..Älsklingen gjorde den maten i Måndags och jag tyckte det var sååå gott så det blir det idag med..en favvorit tror jag...
Igår fick syrrans närmsta vännina en pojke på 51 cm och 3365 gram..Grattis till er..önskar all lycka och välgång!!
Vill med..Vi längtar efter dig bebben..men än är värken du eller vi redo..2 månader till får du allt jäsa..
Dagens väder: Regn
Dagens humör: Känslig,trött och tung,..men på bättringsväg..
Dagens bebis i magen: Väldigt bökig i natt/förmiddags,..men mycket lugnare nu,..fortf rörlig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: