Sofi.webblogg.se

Trött Tisdag

Kategori:

Ush va dålig jag mådde igår kväll när jag och sambon låg i soffan och kollade på tv,..hade ont i magen men inte läskigt ont,..inte så att jag var orolig,..det kan ha varit sammandragningar eller liknande,..men jobbigt var det,..gick och la mig ist för att fortsätta kolla på tv,..och jag har sovit sååå bra i natt (trots att jag hade ont i magen när jag gick och la mig) och jag gick inte upp samtidigt som sambon imorse heller,vilket jag annars har gjort de senaste veckorna.
Skulle kunnat sova hela förmiddagen,men vovven behövde sin morgon promenad även om det innebär 4 min runt området (Sen var han nöjd,ville inte gå mera..det är kallt idag eller var?!Solen skiner och det ser varmt ut?!)
Men jag skulle kunna gå och lägga mig nu en stund,..men väntar med det..För..
Såg denna fina smörblomma igår
Idag blir det en sväng ner till stan,Ska bli skönt att komma hemifrån en liten stund,har inte åkt iväg någonstans sen vi flyttade hit för 4 dagar sedan =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: