Sofi.webblogg.se

Revy och Texas Longhorn ikväll

Kategori:

Ikväll ska jag på Revy med Syrran,hennes kille och Pappa.Vi fick nämligen dessa biljetter utav systra min i julklapp så det har varit bestämt länge,tyvärr följer inte sambon min med till revyn
(Inte riktigt hans intresse detta med revyer med-Stefan och Krister)
Men han följer med och käkar middag innan på Texas Longhorn..Lite hamburgar tallrik och stor läsk,det är aldrig fel..Jag börjar redan bli hungrig..måste nog äta lite mellis nu innan...för middagen blir inte förens runt 18.00-18.30 ikväll..och mitt humör just nu är inte på det bästa humöret..så ja jag måste verkligen äta nu..Jag försöker att spara en bild men det tar en evighet för sidan att ladda..jag blir TOKIG..förstår inte och varje gång jag börjar om så går det jättefort fram tills jag ska spara bilderna ;/ men upptäckte även nu att alla nya sidor tar en evighet att ladda upp...Går iväg en stund..tick tack..
En låång stund senare och yay det funkar
Denna såg vi ses vi var och är en favorit

Kommentarer


Kommentera inlägget här: