Sofi.webblogg.se

Första dagen ensam i nya lägenheten

Kategori: Funderingar

Första dagen ensam i lägenheten är snart avklarad och det kändes väll sådär,lite ensamt ibland.
Saknat sambon från och till.
Men jag har hållt mig sysselsatt med att flytta på kartonger,organiserat lite,haft en låsmed här en stund för att byta låset till ytterdörren och altandörren,jag monterade även upp skötbordet (Vilket tog lite på krafterna kände jag, fast den var enkel att montera),tänkte ta tag i spjällsängen men ångrade mig sen efter att skötbordet blev klar och sen tänkte jag faktiskt på sambon min att han vill säkert också montera upp lite av Bebbens möbler =)♥
Behövde även ta en "Paus" och vila lite,inte bra för ryggen min att fara omkring,montera upp saker och bära för mycket.
(Jag bär Inte FÖR tungt nu)!!
Har hunnit med en hel del idag så jag förtjänar lite vila innan jag sätter igång igen.
Då blir det med maten,förberedda lite för vi hinner inte äta direkt när sambon kommer hem,vi kommer få lite besök av hans vän Ante som ska fixa våran Tvättmaskin och sen utav hans far som ska borra dit hatthyllan åt oss (:
Istället får det bli lite fika nu för min del och vila i soffan till ett avsnitt av Elsas värld
Det Kommer att komma lite bilder senare på barnets rum eller delar av det

Kommentarer


Kommentera inlägget här: