Sofi.webblogg.se

Dagen fortsätter ge oss..

Kategori:

Dagen fortsätter ge oss sol och värme,blåste dock när jag var inne i stan förut :/
Ush för tandläkarundersökningar alltså,..det gick ju bra men är nu lite öm...Mår iallafall bättre nu än jag gjorde imorse och det uppskattas för jag hade inte velat sitta hos tandläkaren och mått illa...hade inte velat bara sitta inne hela dagen pga illamående
Idag ska det hämtas paket (från Jollyrom), vi skickade efter lite allt möjligt till bebben som ska köpas innan H*n kommer,..vi har ju endast en stor barnbutik här i Norrköping, Barnens hus och både jag och sambon tycker personligen att visa av deras varor är alldeles för dyra så vi bestämde oss för att handla via nätet ist :)
Men Barnvagnen vi fick av mina morföräldrar köptes på Barnens hus och den var faktiskt inte för dyr
Det finns däremot några prisvärda varor annars att handla där.De har tillexempel ett bra erbjudande på bodys
3 för 100-150kr
Billiga babyskydd,hudvårdsprodukter,nappar och badvård.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Men två större barnbutiker har vi väl i Norrköping va? Förutom Barnens Hus finns ju Babyproffsen, har ni inte varit där? Det ligger ju brevid Lekhuset, du vet typ mittemot Coop ute på Ingelsta. Tycker faktiskt att de har ett bättre sortiment än Barnens Hus. Vet inte hur det är prismässigt, är väl lite svårt att slå webshoppar där, men har ni inte varit där är det absolut värt ett besök!

    2012-03-22 | 10:43:02
  • Sofi säger:

    Just det..Hade jag glömt bort totalt,tack för att du påminde mig :)

    Priset är väll ungefär desamma överallt kan jag gissa?!



    2012-03-22 | 11:51:21
  • S.M säger:

    Du kan ju hitta billigt och bra kvalitet begagnat med vad gäller kläder och vissa saker så blir det ännu billigare...

    2012-03-22 | 18:54:13

Kommentera inlägget här: