Sofi.webblogg.se

Bra eller dålig dag!?

Kategori:

Jag kan inte avgöra om jag har en bra eller dålig dag?!
Dagen har hitills bjudit på underbar sol och värme,vilket gjort att jag kunnat sitta ute hela förmiddagen,gått en långpromenad med hunden och bara kunnat njuta-så som det ska vara å om inte det är en bra dag då vet jag inte..sen har min underbara sambo fixat inbjudningskorten till babyshowern..de är jääätte fina =) Idag är det ett nytt avsnitt av Elsas värld =)
MEN sen har jag städat idag-vilket inte gick så bra.Hade lite sammandragningar,nån av kissarna hade kissat utanför kattlådan och jag dammsög givitvis upp det,eftersom jag inget såg..visst luktade det..men tänkte inte så mycket på det..så nu förstörde jag dammsugaren..Ännu en sak att skriva upp på köpar listan..en onödig kostnad..
Sen att behöva sitta och lyssna på sin granne som visst gillar att snacka skit och skvallra om andra är ingen höjdare (Skvaller och bullshit är inget för mig),satt mest och nickade,gick efter 10 min och stannat inne sen dess.
Sen har fått pengar (Lön) från nånstans jag inte vet var..eftersom det inte står på mina kommande händelser på mitt konto var de kommer ifrån,så jag är lite skeptiskt?!,..jag hoppas bara det är pengar som är mina från när jag jobbade sist..ibland händer det att jag får en "Lön" flera månader efter det att jag slutat jobba...nu snackar vi inte flera tusen här..men ett par hundra..så jag hoppas det står var de kommer ifrån imorgon och att de som sakt är mina..Men tills dess gör det mig frustrerad..för är de inte mina så blir jag deppi..
Snart slutar sambon och då ska vi åka till gamla lyan och hämta posten!

Kommentarer

  • S.M säger:

    Den där dammsugan var ju ändå inget att ha, den hade väl sett sena sista dag å lät som jag vet inte vad ;P



    2012-03-22 | 18:50:23

Kommentera inlägget här: