Sofi.webblogg.se

Babyshower

Kategori: Graviditeten

Nu är alla inbjudningskorten skickade (Måndags),..och jag har redan fått 4 Ja svar yay va kul..
Så nu är det bara att börja planera :-)
Köpa till mat och fikat (Som ska bakas) väntar jag med till sista veckan så jag vet exakt hur många som kommer!
Men det jag allra mest hoppas på är bra väder och glada faces
Jag har aldrig haft (inte så konstigt med tanke på att det är mitt första barn) eller varit på en babyshower förut,..så det ska bli extra kul..min syster har ju varit på 2st förut så lite tips och råd skulle jag nog kunna få utav henne..eller hur systra?!
Sen så tror jag att jag får hjälp utav min goda vän Petra med lekarna?!Hon är bäst på sånt ;)
Annars blir det väldigt enkelt men förhoppningsviss en kul "fest"
Det jag har mest svårt för är att komma på en vinst??

Kommentarer

  • Petra säger:

    ååhh det ska bli sååå kul!! vi får träffas någon dag snart och komma på masor med lekar ... jag älskar lekar!! Och kanske kanske vi får ta några av våra gamla dansmoves också.. du vet dela ut posten och ride the snake ;)

    2012-03-30 | 15:00:46

Kommentera inlägget här: