Sofi.webblogg.se

1 mars

Kategori:

Oj nu är det redan första mars,jag som för ett par veckor sedan tyckte att det var såååå lååångt kvar =)
Idag ska vi hämta nycklarna till våran nya lägenhet och om 2 dagar flyttar vi in <3
Fick dessvärre ett fuck samtal förut utav en av dem som bodde innan i lägenheten (Tjejen):
;.."tvättmaskinen kommer vi nog inte få bort idag?!"
,.."ville ni ha altan VI gjort så måste ni betala 1000kr för den?!"
,.."Vi är inte riktigt klara med städningen!"
DRiver hon med mig,..vi har inflyttningsdatumet idag,..vilket innebär att allt detta ska vara klart IDAG,.
Och bara för att dem har lagt ner en massa pengar på altan,så innebär det inte att de kan få något för den,..men som hon sa vill ni inte ha den så tar de med sig den??hmm,..?? Jo vi vill ju ha den men inte betala fucking 1000kr för den,..
Men om 1 h så ska vi hämta nycklarna och åka till lägenheten för att kolla "läget" och kolla lite extra på altan?!så får vi se vad som händer!!
Nu tänkte jag iallafall dra mig neråt stan och hoppas jag hinna äta lite lunch innan =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: