Sofi.webblogg.se

Welcome Juni och regn

Kategori:

FREDAG ;)
Ny månad och mycket planerat framöver
• Hörseltest på Måndag med Paulina
• Bvc tid på Tisdag
• Skattepengarna=Shopping :)
Detta ska köpas :D

-Klänning till Ufos och Saras bröllop plus nya skor
-Mer kläder
-Å så lite inredning till lägenheten
-Tv
-Fika med systra min (bjuda tillbax)
Får bara hoppas vädret vänder till det bättre igen,..för nu har det regnat i 2-3 dagar..Väldigt mysigt dock..men det blir inte många dog walks och barnvagns promenader i detta väder :/
Idag har det köpts en ny tv..vet inte vilken tum på tv:n det blev..Sambon åkte själv och handlade och..
(Har ännu inte kommit tillbaka)
...det blev en 3d tv som vi ska ha i vardagsrummet,..den 42 tums? vi har nu ska upp till sovrummet :)..
Idag är jag mycket piggare än jag varit de senaste 2-3 dagarna..inatt fick vi äntligen sova ut..inatt var en bra natt..
Nae nu ska jag fortsätta mysa med döttra min som sover så sött i famnen min
För övrigt-Det går inte fort att skriva blogginlägg med en hand :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja ha så de blir 3d film snart hos dig hoppas han köpte rätt 3D så man får sådana glassögon som typ på bion så man får flera än 1par och slipper ladda dem!!!

    /syrran

    2012-06-01 | 22:38:51

Kommentera inlägget här: