Sofi.webblogg.se

Om man kunde stanna tiden

Kategori:

Idag är första dagen vi är helt ensamma, Paulina och jag!
..
Dessa 2 veckor vi hade ihop (Pappa ledighet) har gått alldeles för fort...Jag förstår inte vart tiden tar vägen..
t
Än sålänge så har allt gått bra idag.Vi var på hörselkoll kl 09:30 och hon fick u.a på båda öronen :D å så hade vi tur att hon låg och sov, är liksom ett krav de har att bebisen gör det,..innan vi åkte dit så hade vi sovmorgon och myste ett tag och så tog vi en promenad med hunden min..Inte alltid jag finner tid att göra iordning mig,gå ut med hunden och ta hand o henne samtidigt..hunden har sambon för det mesta fått gå ut med,..och göra iordning mig är ibland bara att glömma att jag får göra ;)


Efter kontrollen så hälsade vi på gammalmormor och morfar med systra min som var så snäll och skjutsade oss till
sjukhuset.
När vi kom hem så sov vi en stund ihop innan det var dags att  gå ut med hunden igen ;)
Suprise,suprise det regnar idag med

JUST NU: Sover hon så sött i min famn,hunden brevid oss och unga mödrar på tv.
Sambon slutar om ca 30 min :)

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Vilken mysig bild på pappa och dotter.

    Idag har vi 15 dagar kvar till BF, var det inte så att Paulina föddes just 15 dagar före BF? Fast här förväntar jag mig att gå över tiden, men det gör inget för jag har fullt upp. Måste hinna till IKEA för att fixa en madrass till spjälsängen, snacka om att vara ute i sista minuten, ha ha!

    2012-06-04 | 22:38:13
  • Sofi säger:

    Tycker mycket om den bilden :) Hon kom exakt 15 dagar förtidigt ja,så det stämmer!Över tiden säger du,har du känt av något?För jag trodde också att jag skulle gå över tiden,..för så här i slutet så börjar man oftast tröttna på att vara gravid :) Att du inte köpt någon madrass än är inget du behöver stressa med..våran tös ligger knappt alls i sin spjälsäng..den är ju 3 gånger så stor som hon är hihi...Hon ligger antingen i babynestet eller hos oss :) Redan bortskämd :D

    2012-06-06 | 10:47:42

Kommentera inlägget här: