Sofi.webblogg.se

Kladdkaka och Bvc

Kategori:

Detta skrev jag igår:
Ush ännu en dag med tråkigt regnigt väder, när hade sommaren tänkt komma?
 
Igår var vi på Bvc-Mätte och vägde.
 
2 veckor sedan Då:3850 g
Nu:4090 g
 
2 veckor sedan Då: 54,9cm
Nu: 57,3 cm
 
Hon växer väldigt fort,så hon är ganska lång flicke barnet :)
 
Jag är själv 1,63 bara..så om hon blir längre än så så är det inte efter mig hon får längden..
Min farbror och Min farfar (Rip) är de enda som är långa i min släkt
I R:s släkt är det hans Morfar (Rip) och Hans mamma *för att vara kvinna så är hon lång :)
 
Idag är första gången jag är ensam med Paulina tills imorgon,R ska på Svensexa idag :D Hans närmsta vän.
Så jag hade tänkt börja dagen med en fika på stan runt 12.00 med Bella och sen får vi se om det blir en lugn dag eller inte.
 
Är ju en sådan typisk mysdag idag pga vädret å jag har inget annat än fikat planerat.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: