Sofi.webblogg.se

Rutiner

Kategori: Paulina <3

I ett tidigare inlägg skrev jag om kvällskolik och att vi tror det är det Lilltösen har,hon gråter/skriker sig nästan till sömns allt från 1 halv h -2 h,..orolig och övertrött..kanske magknip
 
MEN nu efter 1 vecka eller ett par dagar?så har hon slutat (är hon riktigt övertrött så kan hon skrika men max en kvart ist) och fått in en kvällsrutin,hon har tillochmed lyckats somna av sig själv ibland,..dock vill hon fortfarande ligga nära eller på en och gärna snutta på ett finger innan hon somnar ordentligt.
Så nu somnar vi runt 21.00-22.00 på kvällen (Ibland är jag vaken och kollar på tv en stund)
Ammar runt 01.00-02.00 första och runt 04.00-05.00 andra gången.
 
Jag får sova ut bättre nu och så hoppas jag att det kommer fortsätta,..Längtar lite tills den natten jag/vi får sova i mer än 3-4h i sträck :) å sen sova utan lilltösen hos mig    
Även om det är jättemysigt
 
 
Imorgon börjar Rs semester eller egentligen på Måndag i 3 veckor,..Vi har då bestämt hos för att försöka få lilltösen att sova i sin egna säng,hon har nu sen andra veckan sovit hos oss!
 
Så önska oss lycka till ;D
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: