Sofi.webblogg.se

Regnigt värre

Kategori:

 
Just nu öser regnet ner och himlen är grå,ganska mysigt men tråkigt!
 
Väderprognosen tidigare idag runt 20-25 grader :D
 
Mitt humör idag har inte varit på topp,..Liilltösen har inte gått upp så mycket i vikt sen vi var hos bvc sist..
(För en vecka sedan)
Åå jag som har kämpat med amningen,som inte alltid gått så bra...*Hon får sen 1 vecka tillbaka tillägg på kvällarna innan läggdags*..men jag har märkt att min mjölk sinar-det tar liksom slut-har bara som mest på nätterna och mornarna..så länge det kommer mjölk så ger jag det till henne ihop med ersättningen..men jag hade hoppats på att kunna heltids amma upp till 4-5 månader..Samtidigt som jag tycker det är ganska befriande att slippa amma ett par h och att R kan ge henne mat,så är det lite jobbigt också eftersom jag inte valt det själv,inget jag kan rå för!
 
Nu slår blixten ner precis utanför Läskigt men skrämmande..så jag väljer att stänga av datorn...
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: