Sofi.webblogg.se

Game over

Kategori:

 
I helgen gifte sig R.s närmsta vän Anders med sin Sara
 
 
Som ni ser på  bilden så var dem så fina!
Även deras flicka var så fin så!
 
Första gången jag var på ett bröllop faktiskt  och det lär inte bli det sista (om man nu blir bjuden på fler) ifall det är såhär...hade en underbart kul kväll..var länge sedan jag skrattade så mycket och kunde koppla av..Var även första gången vi lämnade Paulina ett par h, 4 för att vara exakt! 
 
Det har redan gått 3 dagar av R,s semester och än sålänge har vi inte gjort nått annat än att spenderat de dagar hemma med Paulina och myst..Denna sommar är inte vädret med oss..bara regn och kyla..eller annars är det kvamligt och äckligt..vi har väll haft 4 dagar med sol och värme sammanlagt än så länge..
 
Jag hoppas verkligen det kommer att ändras,..Vill ju bada och sola,
framförallt sola så jag får lite färg innan hösten kommer :)
-----------Ja det eller spray tan-------
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Vad roligt med bröllop! Vi har inte blivit bjudna på något bröllop i år dessvärre trots att Johan har flera vänner som jag tycker det vore dags för. Mina närmaste vänner tror jag knappt kommer gifta sig men man kan ju alltid hoppas.
    Idag blir vår lillkille 16 dagar, det är otroligt vad tiden går fort! Tänk att det snart är 2 1/2 vecka sedan han föddes och jag låg på förlossningen. Den gick förresten bra, tog 5 1/2 timma från inskrivning tills han var ute. Fick epidural och jag håller helt med dig, sååå underbart! Fast det är klart att det är smärtsamt att föda barn, men såklart värt all smärta i slutänden. Vår pojke heter förresten Mille, tror knappt vi hade bestämt namn när jag skrev sist. :) Idag har vi varit på BVC och vägt och mätt och nu 16 dagar gammal väger han hela 4.175 g och är 53,8 cm, en stadig be be med andra ord.
    Vad lång Paulina blivit förresten, särskilt som om hon inte väger sådär jättemycket. Men du är ju så smal så hon kanske brås på sin mamma. Tråkigt att du känner att mjölken börjar ta slut, men som du skrev så är det ju inget man rår för. Jag måste erkänna att jag inte fattat vilken vetenskap det här med amning var förrän jag blev mamma, för det är ju inget man bara kan sådär. Jag tycker fortfarande att kvällarna är jobbiga för då gråter han och inget man gör verkar hjälpa. :( Vår BVC-sköterska har dock lugnat mig idag med orden "alla barn skriker, mer eller mindre", vilket ju såklart är sant men det skär verkligen i mammahjärtat när ens barn är ledset... Hoppas ni får en fortsatt mysig semester med förhoppningsvis lite bättre väder! Stor kram till din lilla familj!

    2012-07-12 | 16:46:23

Kommentera inlägget här: