Sofi.webblogg.se

Första doppet i år

Kategori:

Vilken underbar dag
 
ÄNTLIGEN har jag tagit mitt första dopp i år,
(visst jag har inte kunnat bada de första veckorna efter förlossningen)
men sen har det inte varit väder för att vilja bada!
 
Vi hade även trevligt sällskap i form av en Ufo,Sara och Elin
 
 
Fick en kartong full med Cookies i födelsedagspresent *I love Cookies,utav Syrran och hennes kille.
Dem tog slut på mindre än en halvtimma ;D
 
Lilltösen var helt underbar och såå söt i sin lilla solmössa
 
Efteråt käkade vi Thaimat
 
 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Härligt att du äntligen fick ta det första doppet, det är ju ett måste för att det ska kännas som sommar "på riktigt". Jag badade ju en hel del där i maj när det var fint väder, veckan efter Paulina föddes tror jag det var men sedan dess har det inte blivit något mer och det lär väl dröja ett tag nu också. :( Vi får hoppas att hela augusti blir varm får då kan det nog bli några dopp även för mig.

    2012-07-22 | 10:38:23
  • Sofi säger:

    Sv:Sofia.
    Håller med dig,..det blir aldrig sommar på riktigt om man inte tar det första doppet,... eller äter den första mjukglassen ute.. Eller gå barfota i gräset.. Eller.. Ja det finns mycket mer att göra "Första" gången för att det ska kännas som riktig sommar!
    Hur är det med dig/er nu?Mår ni bra allihopa :)?

    2012-07-22 | 17:27:01
  • Sofia säger:

    Ha ha ha, jo det har du ju rätt i, det är många "första" man ska göra innan det känns som sommar.
    Vi mår bra allihop, igår fyllde Mille en månad så tiden flyger verkligen fram. Idag jobbar Johan sin första hela arbetsdag efter pappadagar och semester så lillkillen och jag har varit ensamma men det har bara funkat fint. Hur har ni det, har Robban semester nu eller?

    2012-07-27 | 18:15:03

Kommentera inlägget här: