Sofi.webblogg.se

Babyshower

Kategori: Paulina <3

Om 4 h ska jag till min syster på babyshower,får hoppas bara att jag orkar hela dagen efter en jobbigt natt!Började med att någon granne hade fest till kl07.00 på morgonen,sen fick jag frossa vilket jag inte har fått på flera veckor åå speciellt nu när mjölken sinar...Men inatt fick jag det..och värktabletterna var helt slut..så jag fick ta en varm dusch och klä på mig lager på lager :/ låg och frös ett tag tills jag äntligen kunde somna..vakna två gången för amning..villket hjälper mot mjölkstockning (hon hade redan ätit då jag fick frossan och sov så sött hos mig)..vaknade med huvudvärk och ont i nacken....Nu ska vi snart äta frukost,ta en tablett och sedan göra iordning mig innan jag åker..väntar bara på att R ska palla sig till affären :D
 
 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Hoppas du klarade dig ifrån att bli sjuk och att babyshowen var skoj! Roligt att din syster ska ha barn så tätt med dig, har hon BF i augusti eller?

    Svar: Hej Sofia,Jo men jag klarade mig ifrån att bli sjuk ;D och jag hade väldans kul på babyshower,..alltid lika skönt att komma hemifrån ett par h ! Hon har bf 6 augusti,..men jag chansar på att hon eller han kommer nästa vecka.
    sofi Möller

    2012-07-18 | 13:54:04

Kommentera inlägget här: