Sofi.webblogg.se

24 år och även 2 månader

Kategori: Paulina <3

Imorgon fyller man hela 24 år och på Fredag blir Paulina 2 månader
 
Jag har oftast haft tur med vädret när jag fyller år,men tyvärr alltid jobbat..
Detta år är det helt tvärtom..Dåligt väder men ledig...
 
Vi var på läkarbesök med Lilltösen igår och allt ser bra ut,hon går upp i vikt igen så som hon ska
*Tilläggen har verkligen hjälpt,vi ger henne 2-3 gånger per dag!
 
 
Idag var första gången som jag åkte iväg utan lilltösen som fick stanna hemma med pappan sin och istället följde C med mig och hälsade på hos min mormor
Hela 2 1/2 h var vi borta,blandade känslor :D
 
 
 
Kom ihåg att glömma bagateller.
Kom ihåg att lägga vikt vid det saken gäller.
Kom ihåg att älska medan du törs.
Kom ihåg att leva medan du gör det.
 
-Piet Hein 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Grattis i efterskott!

    2012-07-22 | 10:33:08

Kommentera inlägget här: